duminică, 28 noiembrie 2010

Bună dimineața de 26 noiembrie


26 noiembrie. 4.30 a.m. Sună ceasul pentru a mă trezi. Trebuie să prind trenul pentru a ajunge la Alba Iulia, la Festivalul Național Unitate și Prietenie, ediția 12+1 (http://unitatesiprietenie.ro/up12plus1/). Mă mișc alene, mă spăl pe față, mă îmbrac în silentium pentru a nu trezi colegele de cameră, îmi iau rucsacul meu cu șopârlă(de la Klimm- mi-e dragă tare mascota!) și ies din cameră.

Probabil a zis Mama-Natură că nu mi-ar strica o mică surpriză dimineață, ca să fie sigură că mă trezesc... și cu toată bezm
eticeala mea, am văzut! Întâi unul, apoi încă unul! Nu-mi vine a crede! Cel mic, alb, rece, mult-așteptat, unic... primul fulg de zăpadă! Apoi al doilea, al treilea, apoi un covoraș subțire și alb... PRIMA NINSOARE!

Instant am redevenit copil. De 5 ani. Care sare, prinde fulgi, se învârte... vine iarna! Bulgăreală, oameni de zăpadă, vin fiert cu scorțișoară, colinde, căldură. Deja simt mirosul de portocale, euforia de iarnă, gerul din obraji... Călcam atentă, radiam fericire, zâmbeam cu gura până la urechi. După ce m-am urcat în tren și am dormit vreo două ore, am stat cu ochii mari să admir peisajul... copacii și-au luat mantia de iarnă, casele și-au decorat acoperișurile cu o pătură pufoasă și albă...

Toată ziua am fost un zâmbet... atâta energie mi-a dat acest dar, prima zăpadă, încât nu puteam să văd pe nimeni trist! Acum, când scriu, iar mi se luminează fața și îmi inundă nările un miros rece de zăpadă! Oare mai vine în curând? Eu o aștept... pot să îi pun la geam lapte și prăjiturele dacă are nevoie...

1 comentarii:

Unknown spunea...

si eu m-am jucat vreo 20 de minute in zapada... :D

Trimiteți un comentariu